Zoekmachine Adverteren (SEA)
Wat is SEA?
SEA, een veelgebruikte term in het online marketing landschap. Het staat voor Search Engine Advertising, oftewel het adverteren op zoekmachines zoals Google en Bing. Als officiële Google partner vertellen we je dan ook graag meer over de mogelijkheden van SEA.
Wat zijn de mogelijkheden?
SEA biedt een tal van mogelijkheden. De bekendste opties zijn zoekadvertenties, shopping advertenties, remarketing en banner- en video advertenties. De advertenties kunnen zowel worden vertoond op de zoekmachine zelf, als op partnersites zoals YouTube en Amazon. SEA is erg populair omdat het een relatief gemakkelijke manier is om een groot publiek te bereiken dat zoekt naar uw producten of diensten.
Combineer SEA ook met Social Media!
Wat kunnen wij voor u betekenen?
Bij Kroeze & Maats voeren wij diverse werkzaamheden uit om ervoor te zorgen dat uw advertentiecampagnes optimaal presteren. Beginnend bij een doelgroep en een zoekwoorden analyse. Deze middelen gebruiken wij bij het inrichten van onze campagnes. Afhankelijk van de behoefte kiezen wij voor de geschikte advertentiekanalen en beginnen wij met het instellen van de benodigde accounts en het opbouwen van de advertenties. Deze zullen wij voortdurend testen en optimaliseren samen met Google vertegenwoordigers om zo de best mogelijke SEA campagnes neer te zetten. Wij houden u op de hoogte door middel van duidelijke rapportages en bezoeken.
Google Search Ads
Google Search Ads zijn een relatief gemakkelijke manier om uw producten of diensten te tonen binnen Google. Wij zorgen ervoor dat uw site bovenaan de zoekresultaten wordt vertoond op cruciale momenten in het aankoopproces.
Google Shopping Ads
Google Shopping Ads biedt u de mogelijkheid uw producten met bijbehorende prijzen rechtstreeks te tonen in de zoekresultaten. Hierdoor wordt u direct meegenomen in het aankoopproces van de klant.
Remarketing Ads
U herkent het vast wel, u heeft online gezocht naar een nieuw paar schoenen en komt vervolgens overal banners tegen met deze schoenen. Dit zijn remarketing ads. Ideaal om verloren websitebezoekers terug te winnen.
YouTube Ads
Bereik relevante doelgroepen met video-, banner- en tekstadvertenties op YouTube. Een unieke manier om uw gewenste doelgroep te bereiken op basis van zoek- en kijkgedrag.
Bing Ads
Bing is in veel landen, op Google na, de populairste zoekmachine. De door Microsoft beheerde zoekmachine is dus ook een interessante optie om mee te nemen in uw advertentieplan.